måndag 5 april 2010

Äntligen!

Äntligen har jag flyttat in i min lägenhet!! Eller jag flyttade in redan förra veckan, men det är först nu som det verkligen börjar kännas som min lägenhet. Och det känns jätteskönt, och den e fin!! Har fått hjälp av Marre att möblera, vi fick ihop soffan, o släpade ner massa grejer till källaren. Fick hjälp av fler kompisar sen i lördags att göra lite fint i lägenheten, och det har faktiskt blivit jättefint! Det känns verkligen som en nystart för mig efter ett par tuffa månader, nu mår jag så bra!

Det är lite ovant att bo i en etta för första gången, men den är inte så liten ändå, och har ett eget kök så det är skönt!

Jag hade inflyttningsfest i lördags, det blev ganska lugnt, vilket var rätt skönt, har varit så trött efter flytten och städningen av förra lägenheten. Det var kul ändå! Men nästa helg hoppas jag att det blir mera livat, det är party hemma hos Niclas som har fyllt 25! Så det ska bli skoj =)

Jag tänkte lägga upp lite bilder från inflyttningsfesten men har inte hittat sladden till kameran än, så det får blir någon annan dag!!

Idag har jag jobbat, sen har jag varit barnvakt åt söta Emma! Vi var hemma hos mig, hon spelade lite spel, sen tittade vi lite på Twilight igen, våran favvo-film ;)

Nu känns det såå skönt att sitta o softa i soffan,, imorn är jag ledig också, skönt!

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar