torsdag 30 september 2010

Hej!

Idag har jag tillsammans med nästan hela min grupp (en var hemma o sjuk) suttit o jobbat på vårat grupparbete, som är en rapport som vi skriver och som ÄNTLIGEN blev klar ikväll! Vi blev klara vid klockan 6 på kvällen och då hade vi suttit i många timmar! Jaja, vi hade kul under tiden, vi kom in på sidospår ganska ofta o skrattade mycket. Härligt! Men var hungrig o trött när jag kom hem så det var skönt att koppla av o sitta i soffan o äta o kolla på tv! Tittade bland annat på idol, jag är jätteglad över att det har börjat igen! Har många favoriter redan så det kommer nog bli en väldigt bra säsong!

Var kul att Olle (eller vad han nu heter i idol) körde "sex on fire" ikväll, den låten blir aldrig dålig :)) Och sen var det en tjej ikväll som körde en låt jag aldrig hört förut, hon har verkligen bra röst, väldigt speciell, skulle tippa på att hon går vidare ikväll. Men får se snart hur de går..

Jag har det bra här i Norrköping, men allra bäst mår jag när jag är hemma i södertälje och med Anders o min familj :D Så mysigt och underbart! Jag är verkligen kär igen och det känns så bra!

Imorgon har vi redovisning igen, och det känns nervöst men jag klarar det, man får öva på det också!

Nu ska jag in och duscha och sen ska jag kolla på idol!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar