tisdag 12 oktober 2010

Hej!

Jag hade tänkt att gå o lägga mig typ precis nu, men hör o häpna, jag fick lust att blogga! Inte ofta det händer numera hahah, så det gäller att ta vara på de tillfällen då jag vill blogga!

Jag är ändåså ledig imorgon, ska börja dagen med god gröt till frukost o sen gå ut o gå i 45 min (oh yeah, jag testar  "Gå-dieten", ;) )
Sen ska jag nog träffa Jonna och gå på stan ett tag här i Norrköping, finns rätt mkt bra affärer här så det är skönt, men jag får ju inte spendera så mkt pengar alls på kläder o så. Igår beställde jag en lagbok för 660 kr, VAD ROLIGT VA!? DYYYYRT! Och en bok för 200 idag, skönt att jag har kunnat låna 2 av de böcker vi behöver till den kursen vi läser nu. Som är: Juridik! En introduktionskurs typ. Den e bara på typ 3 veckor men det känns som att det kommer bli mycket att ta in och lära sig under den tiden. Och sen avslutas kursen med en salstentamen... undrar hur det kommer gå.. Känner att jag behöver läsa kurslitteraturen lite mer grundligt till den här kursen än förra, även om jag läste rätt mycket då också..

Jaja, känns skönt att vi redan har hunnit klart med en kurs och börjat på nästa! Och jag trivs på min utbildning, känns som om jag valde rätt program att gå!


På fredag åker jag hem till södertälje igen! Jag och Anders ska nog gå på bio på fredag kväll, det blir jättekul! Och det är så mysigt och underbart att bo med honom varje helg jag e hemma i södertälje :D

Förra helgen blev det fest på fredagskvällen, vi gick hem till Niclas o Emelie som hade party där, det var skoj! Sen var vi en stund på flamingo o saints. Vi var hemma till 2 iaf, så det skönt! 

Resten av helgen hade vi mest mys, med två sorters ben and jerry glass bland annat,, hehe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar