söndag 31 oktober 2010

Hej!

Dags för lite bloggande! :) Undrar om nån läser bloggen.. haha, vore kul o veta genom en kommentar ;)

Jag har haft en mysig helg med Anders här i Norrköping. Han kom med ett lite försenat tåg i fredags kväll hem till mig, då hade jag förberett en tacomiddag, så vi åt det och det var supergott! (Som tacos alltid är ;) ) Igår tog vi sovmorgon, och gick sen ner till stan och åt på donken, senare på kvällen var det mer mys och sen gick vi till Texas Long Horn, dock var vi ganska mätta från en väldigt sen lunch, haha, men det var gott o trevligt ändå! Sen väl hemma tittade vi på New Moon, anders hade inte sett den innan. Han tyckte den var okej, men lite seg, haha o jag kan hålla med om det, men jag tycker den e bra oxå :))

Nu denna vecka som kommer måste jag plugga väldigt mycket tills på torsdag för då har vi en salstenta i kursen vi läser nu, en introduktionskurs i juridik. Jag undrar hur det ska gå?? Jag hoppas att jag klarar den, men det kommer nog bli svårt.. Jag gick G iaf på hemtentan i förra kursen, det känns jätteskönt!

Antingen åker jag hem till södertälje på torsdag kväll efter tentan eller fredag förmiddag, det blir kul!

Åh jag köpte en så fin klänning på H&M! Försökte hitta en bild på den på H&Ms hemsida, men den verkar ha sålt slut! Förstår det, den är jättefin, helsvart med lite leopardtryck på, också i svart. Får kanske lägga upp en bild på den sen :)

Nu sitter jag här o undrar lite om jag borde laga nån mat här eller va latmask o köpa kebab eller nåt haha. Jag längtar efter Anders också, o det var bara nåra timmar sen han åkte hem! :/ Men som sagt, jag åker hem på torsdag eller fredag o det är ju inte långt kvar :D

Pussokam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar