måndag 8 november 2010

Hej

Jag ska lägga upp bilder på min lägenhet när den är mer städad, marre... hehe ;)

Åh nu sitter jag o har min nya laptop i knät :D Jättefin, jag och Anders var på mediamarkt i lördags o där köpte jag den! En Acer blev det. Skönt att ha en större dator nu oxå!

 Vi var på ikea i lördags oxå, köpte lampor som vi skulle försöka sätta upp i lägenheten på dalgatan. Haha men det gick fan inte bra, hallampan gick bra o sätta ihop tills man skulle sätta ihop ena delen med den andra som redan satt i taket! Det var skitsvårt, det gick inte, så Anders började med vardagsrumslampan, men den blev typ felkopplad o gick inte o tända. Hehe, men hans pappa skulle komma o kolla på det i veckan, så jag hoppas att det ordnar sig :)

I lördags kväll träffade jag Cat! Det var mysigt, vi åt kött, beasås o baguette, o godis o drack jättegott rödvin! Och så kollade vi på "En vampyrs bekännelser", den är så bra!! Efter det så gick jag mot stan och anders mötte mig och så gick vi till lägenheten. Där hade han haft killkväll med massa kompisar med öl o tv-spel i form av rockband-spelet. Och tydligen fick de för sig att de skulle brottas mitt i alltihopa, haha, och det slutade med att en utav dem slog i huvudet o fick ett sår som fick sys 6 stygn på akuten.. så kan man oxå festa.. ;)

När vi kom dit fortsatte festen ett tag, men Anders höll på o somna och jag var också skittrött. Jag tror de sista kompisarna stack vid strax innan halv 4 på natten! Så ja, det blev sent! Det var jätteskönt o få gå o lägga sig tillsammans då, och det blev förstås sovmorgon på söndagen, skööönt!! Igår hade vi myskväll med hyrfilm o chips, jag bestämde mig för att stanna hela söndagen och åka hem idag på förmiddagen istället, det gick ju bra!

Nu ska jag ta en dusch, och kanske spela lite spel på datorn innan det är läggdags... e ledig imorn, får se vad jag hittar på då!

Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar