tisdag 2 november 2010

Ny dator...

Yes, jag ska köpa en ny dator i helgen! En ny laptop, haha och ja jag vet att jag redan har en dator, men den är så liten och inte världens bästa prestanda (men den e rosa o blänker så den är förlåten för det...). Och jag känner att det är dags att köpa en lite större dator nu, (men fortfarande ha kvar lilla rosa bettan för det, superlätt att ha med sig och så är den ju som sagt rosa) jag fick min slutlön från jc och känner att jag har lite extra att spendera... men inte bara spendera, jag sparar en del också!

I helgen som sagt så ska jag och Anders åka o kolla på mediamarkt först i alla fall, får se om det blir nåt köp där, eller om jag hittar nån på nån annan affär. Mediamarkt brukar ju vara billigast, men bra också för den delen, så jag håller tummarna för att jag hittar nån bra dator där.

Just nu tar jag en paus från mitt pluggande, genom att sitta framför datorn, skulle hunnit med en dusch innan desperate housewifes börjar klockan 9, haha men det hinner jag inte, får göra det efteråt. Det e mycket att plugga, hoppas verkligen att tentan går bra!!

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar