tisdag 9 november 2010

Tjena!

Ja se det snöar.. japp nu blev det snöväder igen, men väl ganska slaskigt också, och inte jättekallt iaf, så det är ju skönt. Var och handlade på Lidl idag (hehe fan va bra affär, asbilligt ju!) och då satte jag på mig min vinterjacka för första gången den här vintern, det kändes som om det behövdes, men var ändå väldigt varm när jag kom hem. Får se om jag tar på mig en kappa imorn när jag går till skolan. Imorn har jag föreläsningar från 10-15, med lunch emellan såklart :) Vi har startat en ny kurs nu, handlar om välfärdsgrejer eller nåt.. haha bra beskrivning, men ibland är det svårt att förklara, det är jättebra kurser men de är ibland lite flummiga. Men antar att det blir så, mycket olika teorier som en del människor har kommit på för att kunna förklara saker o ting.

Just det, skrev ju en juridik-tenta i torsdags, jag satt och skrev i nära 5(!) timmar. Med bara en kisspaus på cirka 2 min (det vet jag eftersom att vi fick skriva upp när vi gick på toa och när vi kom tillbaks) så var jag rätt mör och öm i kroppen, hade jätteont i ena sidan av ryggen! Massagen jag fick sen av min älskling var väl behövd kan jag säga! Fast det är ju massage alltid förstås, sååå skönt!!

Både mamma och Anders påminde mig sen om att jag kunde ju ha rest mig upp nåra gånger och stretchat lite under tentan.. det låter väldigt smart faktiskt, jag får tänka på det till nästa gång!

På lördag fyller jag år! Det ska bli roligt, åker hem till södertälje på fredagen!

Nu ska jag strax gå o lägga mig tror jag.. det är rätt sent...

Kram och gonatt!

2 kommentarer: