onsdag 3 november 2010

Trött på o plugga

Åh, vad trött man kan bli på att plugga, asså det jag läser om är intressant o så, men nu börjar det bli rätt segt. Och jag får ont i ryggen av att sitta i soffan o plugga, önskar att jag fick plats att ha ett typ skrivbord eller iaf ett köksbord att sitta vid. Men på 27 kvadrat e det inte så lätt... haha. Ah, det e lugnt, ska inte klaga!

Nu fyller jag år om bara lite mer än en vecka! Kom på det idag, eller ja, iförsej har jag haft lite nedräkning sen ungefär 6 veckor tillbaks, haha, men hade inte tänkt på det på några dagar. Och det känns kul!

Nu hade jag inget mer o skriva o tror jag.. hahah

Åh jo, jag kan visa en bild på vattentornet där jag bor, haha alltså ett ombyggt vattentorn förstås.
och at night haha:

Fint va?

1 kommentar:

  1. Va bor du i ett jäkla torn?? Vad coolt, du är som Rapunzel i sagan ju haha! Släppt ut ditt långa hår så din prins kan klättra upp... Eller hur det nu var ;D
    Kan du inte visa hur det ser ut i lägenheten också? =))

    Puss puss!

    SvaraRadera