fredag 14 maj 2010

Hej!

Nu sitter jag, väldigt trött på jobbet, på min rast förstås, o vill gå hem! Fick inte så värst många timmars sömn i natt.. :)

Och ikväll blir det nog lite festa.. men ska ta det lugnt, (försöka i alla fall, inte alltid så lätt att göra det, hehe) jag börjar klockan 9 imorgon på Brothers & Sisters. Sen jobbar jag söndag också. Jag var ute i onsdags med "the crew", Emelie, Robert och Niclas. Zanna kom ner sen också och stannade med oss ett tag! Vi hade jättekul, började kvällen på Barolo o tog oss sedan till Saint, sen Flamingo och sen blev det Stanleys, Inte mitt favoritställe direkt, j ä v l a r vad folk krossar glas där, inte kul att få massa glas därunder på mina fina skor!! :( Men men, bra musik har de i alla fall, kul o dansa till!!

Får se som sagt hur lugnt det blir ikväll, men kul kommer jag ha vilket som!

Vi har fått in en jääättefin klänning på jc, den vill jag prova, men får se om ja väntar o prova tills lönen kommer för annars kommer jag vilja köpa den direkt o det har jag inte råd med!

Nej, ut o jobba igen I must!

Puuusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar