söndag 9 maj 2010

Skavsår... o tårta :)

Hej!

Det är fan lite synd om mig nu! Jag var såå duktig som var ute o åkte inlines i flera timmar typ i torsdags, men aj aj aj, jag fick två stora blåsor på vardera foten som gick sönder medans jag åkte. Och sen jobbade jag hela fredagen i Sthlm, med bara ett plåster på. Sen när jag kom hem på kvällen så skulle jag dra bort plåstret, då satt det fast i såret som hade blivit på ena foten, skinnet hade liksom åkt bort där blåsan hade suttit och det var öppet o alldeles rött! Såg skitäckligt ut, tog tillomed kort på det, men jag väljer att inte visa den bilden här, haha. Fick bort plåstret till slut, men det gjorde jätteont. Och redan tidigare hade det börjat göra ont, och sen kunde jag inte ens stödja på foten.

Lyckades jobba idag i alla fall, det gick hyffsat, kunde inte springa runt så mkt alls i butiken, utan fick mest ta kassan, mina snälla kollegor såg hur ont jag hade... Nu känns det lite bättre även om det gör ont när jag stödjer på foten. Ska jobba imorgon också. Just det, borde gå o sova snart, hehe. Men ska kolla på ett avsnitt ur min favoritserie(!!) How I met your mother innan jag går o lägger mig! SÅ kul den serien e, tröttnar inte fast jag sett många av avsnitten minst 2 gånger, hehe...

Idag efter jobbet åkte jag hem till mamma. Jag o mamma o min brorsdotter firade vår fina katt Skrållan som fyllde 19 år idag!! Stora fina killen, jag älskar honom så mkt, har haft honom sen jag var 4 år.. :D Mamma gjorde jättegod tårta! Och Skrållan fick både torsk o räkor idag, det var han rätt nöjd med!

Det var förresten jättekul att va ute o åka inlines, men måste verkligen köpa nya, mina är gamla och som sagt, fick världens skavsår... Men borde ha plåstrat om fötterna innan tänker jag nu, men tänkte inte på det...

Jag ska skriva lite oftare i bloggen nu som sagt... jag ska verkligen försöka :D

Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar