söndag 16 maj 2010

Yo!

Hoppas allt är bra med er som läser min blogg.... med mig är allt bra. Jag är trött men nöjd med de senaste dagarna. I torsdags tog jag det mest lugnt, var på filmkväll  med bara bra människor o hade det mysigt... Sen har jag jobbat fre, lör, sön också. fått gå upp vid typ 8 (okej snoozade till typ halv 9) både fredags o lördag. Och i fredags var det festis hos Robert, och sen utgång. Vi drog till Hamnmagasinet och jag sa innan att jag skulle "ta det lugnt, och sluta dricka vid 12 typ..) yeah right ;) det går ju inte om man säger så innan haha... men skitkul hade vi :)) O så har jag haft massa mys i helgen också, myyysigt... ;)

Ikväll har jag varit på bio med Emelie o Niclas, vi såg Robin Hood. Den var bra! Russel Crow e fan bra:D

Imorgon är jag ledig :D skööönt!! Ska gå hem till mamma o skrållan imorgon, längtar efter dem... :)

Nu är jag förresten officiellt pank tills lönen kommer om lite mer än en vecka. Haha. Får göra ett gäng matlådor i veckan att ha till jobbet, för nu finns det knappt nåra slantar att köpa lunch ute för... Men det är bra på ett sätt, jag ska ju faktiskt bli bättre på att ta med matlåda till jobbet....

Nu ska jag snart gå sova.. sovmorgon imorn jippiee!!!!!

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar