onsdag 19 maj 2010

Hej! Jag sitter just nu på skype o pratar med min kära vän Marre som är i Japan just nu, hej hej söta vän! Jag måste springa ner i tvättstugan snart, håller på o tvättar o e snart klar... Det e fan jobbigt att tvätta här där jag bor, för jag måste ju springa i så jävla mkt trappor haha. Får typ kramp i benen! Och jag stör mig asmycket på att det nästan aldrig är städat i tvättstugan! Asså okej, jag brukar inte alltid typ tvätta golvet o så, MEN, jag torkar alltid av maskinerna där det är typ tvättmedelsstänk på och tar bort luddet ur torktumlaren. Och det är det inte alla som gör, jag fattar Nada??? Är det så svårt,, tell me people???


Kom på en sak nyss... Jag brukar ibland när jag e inne på aftonbladet läsa artiklar där folk får skriva kommentarer, för jag tycker det är kul att läsa va folk skriver. Både de man håller med och de man blir typ skitarg på över vissa saker de skriver. Haha. Jag har själv mycket åsikter och principer så jag blir lätt indragen i diskussioner men på aftonbladet skriver jag aldrig något utan bara läser. Och en sak jag har tänkt på är att i de flesta diskussioner där så är det något ljushuvud som skriver nåt i stil med "jävla aftonbladet, varför skriver ni om sån här skit" eller "fan vad ointressant det här ämnet är".

Och DÅ blir jag irriterad, och har fan lust att skriva o fråga varför i h e l v e t e de ens la sig i diskussionen om det här otroligt tråkiga ämnet om de nu inte ens bryr sig??? Uppenbarligen brydde de sig tillräckligt mycket för att klicka på länken och läsa artikeln.

haha, jaaa som sagt, det var bara nån jag har tänkt på ibland... jag tycker i alla fall att det är störande!

Får se vad jag hittar på ikväll... är ledig imorgon också, men jobbar fredag o lördag! Så jag är ledig söndag :D skönt! Hoppas det e asbra väder, då ska jag sola o äta glass ute! :D

Ciaooo

1 kommentar:

  1. Nästa gång får vi prata på riktigt ^^

    Härligt med lite glass i solen, hoppas det blir en bra somma ri år =)

    Här är det redan klibbigt... Hujeda mig och värre ska det bli >.<

    Du vet det är alltid massa idioter som kommenterar bara för att provocera. Det slår aldrig fel. Varför läsa om det är så kasst? Muahaha. Puss pårej!

    SvaraRadera