måndag 17 maj 2010

The Hills...

Holy shit, såg nyss 3:e avsnittet av säsong 6 av The Hills. Tycker inte det är lika bra som förut, när Lauren var med, men shit, vad Spencer har blivit galen!! Han har ju varit en skitstövel i serien förut, massor av gånger, men nu är det helt sjukt! (Jaaa jag fattar väl att the hills är lite regisserat, eller mycket hahaha) Men, han verkar ju verkligen vara så på riktigt. Så jävla taskig och respektlös mot alla. Och så har vi Heidi som var så mycket vackrare förut!! Nu ser hon så opererad och uppblåst ut i ansiktet, fan inte fint! Hennes näsa är alldeles för smal för hennes ansikte...

Undrar varför hon kände sig så missnöjd med sig själv att hon började operera sig så mycket... Frågan är ju om hon hade gjort allt det där om hon inte hade träffat Spencer... Känns som att han är otroligt dåligt inflytande på henne. Och jag skulle a l d r i g låta nån förolämpa o va så elak mot nån i min familj, som Heidi låter Spencer vara, både mot hennes mamma och syster!

I förra säsongen var Heidi och Spencer rätt roliga, och då verkade de lite mer normala iaf, även om Spencer var en douche då också. Men nu vet jag inte vad som hänt!

Tycker förresten att det är jättekul för Audrina att hon hittat en ny bra kille, skönt det efter att ha dejtat Justin Bobby som inte va så bra alls... en douche han med!

Haha... jaa så insatt är jag i The Hills. Skratta inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar