tisdag 16 mars 2010

Haha Hugo go!

Haha, fan vad skön Hugo Rosas är (ja alltså han som "vann" i Linda Rosings dejtingsåpa, och är för övrigt från Södertälje.) I den här låter driver han med massa olika bloggare.

Hehe, tycker den e rätt kul, och det är väl inte bara jag som är trött på alla dessa silikontutt-tjejer från typ Paradise Hotel som startar bloggar där det mesta går ut på att visa deras överdimensionerade bröst och skriva om deras nattliga aktiviteter på stockholms innekrogar. Alltså läs själva om ni inte har gjort det, bara att gå in på finest.se och kolla deras bloggar, helt otroliga.

Och nej, jag brukar inte läsa dessa bloggar ofta, har dock gått in några gånger o läst för att förstå hypen kring finest.se. Och nej, jag förstår den inte!! Orka kalla dessa personer, och andra som typ Katrin Zytomierska för kändisar???? Sen när är dem det? Vad är de kända för egentligen...? Kom tillbaka när ni faktiskt gör nåt.

Haha, ja, jag var bara tvungen och avreagera mig lite.. Här är låten med video:



Gå in o läs hans blogg också vettja http://www.hugorosas.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar