tisdag 16 mars 2010

Skoj

Idag har jag varit barnvakt åt Emma, hämtade henne hos Daniel klockan 2 ungefär, sen gick vi hem till mig. Jag frågade om vi skulle vara ute o leka ett tag, men Emma ville hem och spela datorspel haha! Det är inte ofta hon säger nej till att vara ute i lekparken men nu har hon börjat upptäcka datorspel o grejer, hehe. Vi hade jättekul och tittade på Twilight-filmen. Det började med att jag såg en trailer på internet för 3:an som kommer i Juni(Längtar!!), och hon ville se trailern flera gånger för hon tyckte den verkade cool.

Sen sa jag att jag hade den första filmen på datorn och då ville hon att vi skulle se på den, så det gjorde vi, även om vi spolade lite fram o tillbaka, hehe hon ville se de lite läskiga grejerna, men även mycket annat i filmen. Hehe, och hon tycker precis som jag att Edward är jättesnygg. Tydligen vill hon gifta sig med honom när hon blir stor, och hon tycker att jag också ska göra det. haha. Så söt =) Så det var mycket prat om Edward, när hon kom hem till sin pappa(min bror) så frågade hon om han har sett filmen "edward" haha... ;) Men jag förstår henne, han är snygg =))

                             Emmas och min nya drömkille =) haha

Imorn ska jag jobba, hela dagen. Men e ledig på torsdag, då ska jag verkligen sätta igång och packa inför flytten, och fixa adressändring o sånt. Haha, jo det är sant, jag har verkligen inte börjat packa än trots att det bara är runt 2 veckor kvar tills jag flyttar. Börjar känna mig lite stressad faktiskt, men det är typiskt mig att göra allt i sista sekunden. Jaja, jag hinner nog, har goda vänner som har erbjudit sig att hjälpa till, kanske får de lov och göra det också, hehe :)

Nu sträckte jag halsen nyss, fan vad ont det gör. Skulle försöka knäcka nacken lite men det gick inte så bra. Aj!!

Jaja, nu känns det bättre.

Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar