onsdag 24 mars 2010

Mycket att tänka på nu...

Hej

Jag är liiiite stressad nu alltså, försöker att ta det lugnt men stressen ligger hela tiden o lurar.. Känner den, och det är nog rätt bra att jag gör det, annars skulle jag kanske stå på onsdag nästa vecka med massor med saker kvar att göra. Nu har jag i alla fall hunnit med en del packning, och sen ska det målas, kommer få hjälp med det av Marre med back-up, och det är jag så otroligt tacksam över, tack sötis-Marwo!!

Sen ska jag hinna städa hela lägenheten, putsa fönster, flytta till den nya lägenheten på onsdag,(har ordnat flytthjälp av snälla kompisar, så skönt när folk erbjuder sig att hjälpa en! Får ordna med middag till alla människor som hjälper mig med allt det här sen. Det är dom värda :D)

Och just det, så var det en till grej som jag ska lyckas klämma in under de nästföljande dagarna, jag ska åka till Norge :O Oslo rättare sagt, vi åker på fredag kväll och kommer hem på söndag, shit, det är världens spontangrej men kul ska det bli! Jag måste få tag på Mernosh innan dess för jag vill så gärna träffa henne när jag är där!! Hoppas vi kan ordna det...

Kan tycka att jag kanske borde vara hemma i helgen och förbereda inför flytten, men jag känner att jag nog hinner ändå. Och jag är värd att uppleva och festa lite i Norge i helgen tycker jag, haha, för sen veckan efter är det som sagt MYCKET som ska göras.

Idag packar jag mer, och kollar vad som ska slängas. Kanske borde sätta igång nu igen då, istället för att sitta och blogga =)

Pussaar!

1 kommentar:

  1. Självklart hjälper vi dig, det ordnar sig! Ska försöka kirra färgen innan veckans slut, ge mig nycklarna sen så kommer du hem till nymålat ;D

    Skickar Noshis Norska nummer... NU!

    Puss!

    SvaraRadera