torsdag 18 mars 2010

Party på en onsdag

Igår blev det lite förfest och utgång, jag och Emelie åkte hem till hennes kompis Robban på kvällen, först skulle vi bara dela på en flaska vin, men sen blev det lite mer ändå. Haha, men vi hade kul! Vi var nåra fler på förfesten men sen blev det bara jag, emelie och robban som gick ut. Det blev Stanleys.

Vi hade kul, lite barhäng och lite dansa. Vid stängning hände det en grej som var jävligt läskig! Fick ringa 112, då en kille tog sig för hjärtat, och sen ramlade ihop och blev medvetslös. Lyckligtvis vaknade han efter några minuter, och när ambulansen kom(fan, det kändes som en evighet innan den kom) så blev man i alla fall lite lugnare. Men han hade jävligt ont, och de åkte ambulans in till sjukhuset. Hoppas killen mår bra nu.., får kolla upp det!

Sen efter det var man lite chockad, det var riktigt obehagligt. Vi åt lite mackor o drack juice efteråt, och sen gick vi o la oss. Var relativt pigg imorse (eller snarare vid lunch;)), men nu är jag ganska trött!

Och det blev ingen packning idag! Hängde lite på stan istället, och sen träffade jag Marre. Jag hade såååå mycket olika saker att berätta om, ibland måste man få lätta sitt hjärta =)

På lördag e de nog fest igen, hihi, med Marre, Cathrine, Rickard och Johan, sen kanske några fler hänger på, hoppas det! Men ska försöka ta det lite lugnare då, har ju en up and coming inflyttningsfest när jag har flyttat in i min nya fina lägenhet. Gud vad kul det ska bli att flytta!! Jag längtar!

Peace out, xoxo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar