fredag 19 mars 2010

I can't do this by myself...

Guuuud vad jag älskar låten som jag postade videon till igår, jag snöar så lätt in på en låt, då vill jag att den ska spelas typ hela tiden, haha eller kanske inte ändå, vill ju inte tröttna på den. Men i alla fall, fan vad bra den är! Älskar låtar som man faktiskt kan relatera till, tänk att kunna skriva ut sina känslor i låttexter, jag kan verkligen inte det.

Idag har jag jobbat heeela dagen, det gick bra. Började kvart över 9 imorse, jag hade ställt klockan på 8, men eftersom snooze-knappen är min bästa vän tidigt på morgonen så hann klockan bli 08.37 innan jag klev upp. Haha, typiskt mig!! Men jag lyckades hinna till bussen som gick 1 minut över 9. Hehe bra jobbat, jag hann dock inte äta frukost (som vanligt), men hann sminka mig och fixa håret i alla fall. Haha, och när man ska möta massa människor i en butik hela dagen så känns det faktiskt viktigare än att äta frukost. Som tur va hann jag köpa en risifrutti på Ica innan jag började i alla fall! Så lite fick jag i mig i alla fall.

Det blev ingen middag idag heller för mig, kom ju hem vid 8, men 4 mackor med leverpastej har jag fått i mig. Och mums-mums! Haha, fredagsmys med mig själv :D

 Men imorgon blir det party med Marre, Cathrine, Rickard och Johan, och eventuellt några fler. Vi ska tydligen vara hemma hos mig, haha, vilket betyder att jag måste hinna städa lite efter jobbet imorn. Kläder och grejer överallt, och jag har ju börjat packa inför min flytt också. Men, det är lugnt.

Jag har också två väggar i den här lägenheten som måste målas vita, för hyresvärden tycker färgen de är målade i är för mörk, och tydligen fick vi inte göra så egentligen! N och jag ville ju ha fondväggar, fan synd då, att vi hann måla dem innan han bestämde sig för att flytta.

Oh well, shit happens, man ska inte gråta för länge över spilld mjölk! Det är nog den viktigaste läxan jag tar med mig från ett kraschat förhållande, att inte älta saker. Lev i nuet, och njut av livet och de du har nära dig!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar