fredag 18 december 2009

Dagens

Förresten nu har jag min fina kappa hemma, äntligen :D Pälsen gick att ta av, men är lika fin med som utan!

Helt slut är jag nu, har jobbat från 10 till kvart över 8 på jc, tack Emelie för skjutsen hem, hade inte pallat att promenera! Lite stel i nacken är jag nu, en massage skulle inte sitta helt fel.. men vem ska ge mig den?

Hoppas hoppas hoppas att den där lägenheten jag kollade på blir min! Jättefint område också, mitt emellan brunnsäng och grusåsen. Ska bli skönt att flytta ifrån den här lägenheten, inget blev ju som jag ville så då får man helt enkelt gå vidare och skaffa nåt nytt.

Pussar och kramar!

2 kommentarer:

  1. Oj har du redan fått kappan?? :O
    Snacka om snabb leverans! Gratulerar hehe.
    Hoppas oxå att du får lägenheten :D Du börjar få flyt tycker jag ;)

    Ses imorn
    mwah//Marre som har en död blog i varje community xD

    SvaraRadera
  2. Hej, ja det gick snabbare än väntat! Den e jättefin :) Jo, lite flyt har jag allt.. känns som om det behövs
    Kramis

    SvaraRadera