onsdag 9 december 2009

Independent woman

Ibland måste man ha det lite dåligt för att det ska vända, har man nått botten så kan det ju inte bli värre trots allt... tror att det är dags nu att börja må bra igen!

Oj förresten, välkommen till min nya blogg :) Hoppas att det blir lite intressant läsning i alla fall, om det blir lite torka får jag pallra mig ut på äventyr på "white room" med mirre o mernosh, så kan jag berätta om mina möten med Boooobbbyyyyy! Haha, skämt åsido....

Hm, ja, idag har jag jobbat på Sisters, det gick bra. Känns som om julklappshandeln kommit igång nu, men själv har jag inte köpt en enda. Men va fan, är man en liten fattiglapp så kan det ju inte förväntas att man ska ha gjort det... Får köpa sen.. i sista minuten, som vanligt. Och så jobbar jag på julafton, men bara till 2. Skönt det.

Och för att relatera till blogg-titeln, tack ska mina kära vänner Marre o Mernosh ha för att de ger mig det stöd jag behöver när livet är svårt och de inspirerar mig till att vara just en "independent woman"! Puss på er!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar