torsdag 17 december 2009

Shopping och Pyssel

Idag har jag hunnit med att kolla på lägenhet (hoppas hoppas jag får den, står som andra-plats..), tränat, jobbat några timmar, shoppat för första gången på länge och pysslat! Vilken busy day! Jag handlade fina skor o den här fina tröjan på jc:



Färgen kommer inte riktigt fram på bilden, den e lite mer lila/rosa. Jättefin!

Sen köpte jag lite annat, skönt o kunna handla lite nu..

Var på stan tills Zanna och Emelie slutade jobba på jc, sen åt vi på stan och gick hem till Emelie. Där blev det pyssel inför nyår, hjälpte dem att göra fina masker... med paljetter o stenar och fjädrar. Riktigt fint blev det, så här såg en ut:

Tjusigt värre!

Imorn ska jag jobba! Heela dagen till klockan 8! Kanske syns på vi stan ;)


Pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar