måndag 28 december 2009

Nyår...

Snart är det nyårsafton ju!! Ska bli kul, skönt, uppfriskande och jävligt befriande att få starta ett nytt år! Nytt år nya tag, hoppas jag kommer in på skola, hoppas jag får ny lägenhet snart! Känner nån slags ny glöd, vill göra massa saker, inte låta svåra saker få knäcka mig. Ingen sa att livet alltid skulle vara lätt, eller rättvist...

Man får rå om sig själv, och göra det som är bra för en, låta varje svår sak i livet bli en lärdom, och i vissa fall också en läxa. Det känns som om jag verkligen lär känna mig själv helt och hållet nu, låter kanske lite konstigt, men så är det. Efter man har nått botten så kan det ju bara bli bättre efter det.

Nu blev det ett sånt där allvarligt inlägg igen.. hehe men såna behövs också! Jag ska i alla fall festa in det nya året på torsdag... det blir kul!! Inte riktigt säker på vart vi ska.. men det löser sig =)


And even though I really love you...
 I'm gonna smile because I deserve to!


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar