fredag 1 januari 2010

Nyårsfest!

Det började med jobb till klockan 4 på nyårsaftonen, och slutade klockan 5 på morgonen efter när marre och jag kom hem till mig igen efter nattens party. Haha, jag har varit lagom trött idag alltså..

Marika och jag började med att äta tacos tillsammans, gott! Mindre god var dock "drinken" vi skulle dricka till maten, marres egna recept, cola zero och mangovodka. Den var...intressant, bra försök marre ;)
Sen drog vi till en fest i grusåsen, hade kul där, gick ut vid tolvslaget o såg massa raketer. Vi halsade champagne direkt ur flaskan, gott med lite skumpa!

Efter en tids festande var det dags för efterfest, nere på stan, så där hamnade vi, i nån slags stor studentlägenhet på Lovisingatan. Till min stora förtjusning hade de bunkat upp med massa snacks o grejer där, chips, pizzakaka(jo det finns faktiskt nåt som heter så), choklad o morötter skurna i stavar som var nästan orörda, så jag steg in och åt lite grann, eller ganska mycket. Gott var det =) Kul fest både innan och där, vi hade jättekul!!

Marre och jag kom hem som sagt vid 5 eller nåt, tiden bara flög iväg! Det var skönt att gå o lägga sig sen alltså, och ikväll tänker jag sova tidigt, typ nu... haha, puss och kram och gott nytt år på er!!

2 kommentarer: