tisdag 19 januari 2010

Sjuk...

Idag har jag blivit sjuk, jobbade idag men fick gå hem vid 6 istället för vid 7. Kände mig täppt i bihålorna imorse och sen blev jag så hängig och hade ont i huvudet under dagen. Nu har jag ont i huvudet och känner mig sjuk. Mamma kom hem till mig nyss, hon ska laga mat till mig! Så snällt av henne. Det blir lax och pasta, gott! Älskar lax, det är så gott, och nyttigt.

På måndag är det äntligen lön, det kommer kännas jätteskönt! Mina pengar är typ slut. Måste spara en del av lönen också.

Och jag fick den senaste lägenheten som jag var och kollade på! Har skickat in lite papper de ville ha, så om allt går som det ska så flyttar jag snart! Ska bli jättekul, jag är jätteglad för det. Och mamma och jag kommer då bo i samma huslänga..

Men hur glad jag än är för att jag fått en ny lägenhet så är jag också ledsen för det eftersom jag trodde jag skulle få bo i den här lägenheten med den person jag vill bo med. Ja, vad ska man göra... man får acceptera och göra det bästa av situationen. Jag lever mitt liv, och har kul ändå! Det är det ända bra sättet att hantera det på.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar