lördag 16 januari 2010

Hoppas igen...

Idag var jag och kollade på en ny lägenhet i Grusåsen (igen), en etta. Den var faktiskt jättefin! Badrummet renoverades för 3 månader sen o den var väldigt fräsch. Jag hoppas att jag får den, men vågar inte hoppas för mycket ändå..

Jobbade idag också, och sen träffade jag en kompis på kvällen och åt på Sandys. Det var gott! Sen fick jag skjuts hem.

Imorgon börjar jag kvart i 11, så skönt, sovmorgon! Hehe hade ju det idag också. Sen ska jag hem till mamma, hon fyllde ju år förra helgen och min bror fyller år imorgon, så vi ska fira båda imorgon. Med middag och tårta. Emma min brorsotter kommer ju vara där också, min söta lilla älskling! Hon är världens gulligaste unge =)
Här är hon!




Finaste gullungen! Hon har alltid massa bus för sig, haha, varje dag. Igår hade hon varit själv i vardagsrummet med Skrållan (vår katt) och mamma hade sen hittat Skrållan helt överröst med glitter från en sån där glittergrej man har på julgranen. Emma har alltså stått o dragit bort glitter från den, och hällt det över hela katten. Och hennes svar? "Jag ville att Skrållan skulle bli fin". Hehe... mamma fick ta ut Skrållan på balkongen o borsta av honom, så att han inte skulle slicka i sig det där glittret.

Hehe, det är bara ett bus av väldigt många. Med hon är världens snällaste också!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar