lördag 16 januari 2010

Heidis nya kropp....

Alltså, jag gillar ju The Hills, ett av mina favvoprogram. Det är kul att följa deras liv, och se alla intriger och alla snygga kläder och så. Och jag gillar de flesta människorna där, och Heidi gillar jag också, men inte hennes Spencer såklart... även om de har ganska roliga att följa i senaste säsongen.

Jag visste att hon hade förstorat brösten och att hon ville göra ännu mer. Men shit, visste inte att det skulle gå SÅHÄR LÅNGT:

                       Före                                                  Efter

Det ser helt sjukt ut, fattar inte om det är på riktigt eller om det är ett skämt ens. Orka ha två bomber??? Det ser ju inte naturligt ut nånstans, hon var ju jättefin innan! Crazy... Hon har ju gjort nå ingrepp i ansiktet också ser det ut som! Hon var finare innan, undrar hur det kan gå så långt...

Är absolut inte emot skönhetsoperationer, men tycker att de ska användas sparsamt om ens nåra alls. Skulle nog aldrig vilja göra nåt ingrepp, det är bättre att lära sig tycka om sig som man är! Även om alla har komplex. Men att fixa till nånting man lider av, det är helt okej, det är upp till var och en!
Men snälla, gör inte Heidis misstag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar