onsdag 13 januari 2010

Imorgon

Imorgon ska jag till Södertörns Högskola för upprop, är bara reserv än så länge, men hoppas att jag får en plats.. Ligger på en ganska bra reservplats i alla fall. Måste upp halv 7 imorn bitti så jag får gå o sova snart...

Åh vad kul, mamma har fått en jättefin ny lägenhet i Grusåsen (där jag hoppas att jag också flyttar snart!), vi var och kollade på den tillsammans, och idag ringde de o sa att hon fick den! Jättekul ju!

Just nu kollar jag lite på tv, men ska gå o lägga mig strax som sagt, vill ju inte råka försova mig och komma försent till uppropet.

Hoppas på att kanske kunna gå ut i helgen, tydligen har The Strip gratis inträde igen på fredag, och det är ju alltid bra. Hade kul där förra gången, hoppas att det fria inträdet kan locka dit lite fler människor på fredagar, annars brukar det ju inte vara så mycket folk ute på fredagar. Det är ju mer på lördagar.

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar