lördag 30 januari 2010

Oj blev ett litet blogguppehåll visst.. har jobbat så mycket de senaste veckorna, man är helt slut när man kommer hem om kvällarna!

Vad har hänt då senaste veckan då, hm, ja jobbat som sagt. Var uppe i tisdags i stockholm med Marre o hade myskväll med Mernosh, som flyttade till Norge(!) i torsdags. Vi åt kladdkaka o glass o ostbollar och sköljde ner det med cider o läsk! Gott gott!!

Jag har jobbat mån, tis, ons, fre, lör och ska jobba imorn också. Jobbigt, men samtidigt kul och man tjänar ju pengar... och det är alltid bra att ha =)

Nu har det blivit sådär jävla kallt igen, man ska väl inte klaga men en stor del av mig längtar enormt mycket efter våren och sommaren... Tror på nåt sätt att värmen kommer få mig att må bättre.. men jag antar att det inte hänger på det.. Men det är i alla fall skönare, både inomhus och utomhus då!

Ikväll ska jag på bio, vi ska se Snabba Cash. Får lägga upp en recension på den sen också... Hoppas att den är bra, den verkar i alla fall vara bra.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar