torsdag 21 januari 2010

Jobba jobba

Idag har jag jobbat, och ska jobba imorgon, och på lördag. Sen är jag ledig söndag i alla fall! Skönt det!

Och på måndag blir det lön, vad kul!! =D Längtar efter att få gå ut och festa, det var ett tag sen, hehe eller inte, var ju ute med Marre och Zanna förförra helgen. Just ja, haha då hade vi kul ;) Men vill gå ut snart igen, och när jag får lön så blir jag ju lite rikare, och kan alltså gå ut lite mer! Smart va? Hehe, även om jag måste spara lite pengar också.. kan råka ut för en dubbelhyra när jag flyttar sen.. jobbigt! Jaja, det är väl smällar man får ta ibland..

Det ska bli jättekul att flytta till en ny lägenhet!! Och den är så fin också, badrummet är nyrenoverat. Ska nog trivas i Grusåsen. Visst, lite tråkigt att lämna fina Rosenlund, men tror att det är en förändring som kommer vara bra och nyttig för mig! Kanske kommer att flytta hit igen nån annan gång i framtiden, vem vet! Eller så flyttar jag nån annanstans. Haha, man får se vart livet för en...

Siktar på att börja plugga till hösten istället.. Ska nog göra högskoleprovet igen, även om jag fick ett rätt bra resultat så skulle jag vilja höja mig.. Men ser verkligen inte fram emot att sitta en hel dag och skriva prov, det tog rätt mycket på krafterna. Hjärnan fick ju gå på högvarv, och det är den inte van vid ;) hehe. Men det var skönt när dagen var avklarad i alla fall.

Jaja, ska sova snart, jobb imorgon som sagt...! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar