söndag 17 januari 2010

Idag har jag jobbat på jc, slutade kvart över 4. Sen var jag och åt middag och tårta hos mamma. Det var skoj =)

Kollade på en bra svensk film nyss, Johan Falk-Vapenbröder. Faktiskt riktigt bra, spännande. Han som spelar huvudrollen i Snabba Cash (som jag för övrigt gärna vill se! Bio någon?) är med i den också. Bra skådis!

Imorgon jobbar jag på Brothers&Sisters, från 13 till 19. Hoppas det är lite mer folk där än vad det har varit de senaste dagar jag jobbat där! Blir roligare när det är mer kunder, mer att göra! Sisters har ju halva reapriset, det är ju bra, borde locka lite folk! Sen ska jag jobba där tis och ons också.

Hoooooppas att jag får lägenheten jag var o kollade på senast, vill verkligen flytta till en ny lägenhet! Aja, om jag inte får den så får jag ju nån annan, får tänka så! Kanske ska gå o kolla på en lägenhet nere på stan snart också, men den var rätt billig för att ligga så centralt, så man undrar ju hur den ser ut! Man tänker ju att även ettor på stan borde vara lite dyrare, men den här va billigare än alla de jag varit och kollat på i grusåsen liksom.. Hehe, så man tänker ju "vad är felet med lägenheten?". Men det kanske inte är nåt fel, men skulle ändå vilja veta varför den är så billig!

Aja, får hålla er uppdaterade om jag får lägenheten eller inte..

Imorgon ska jag fortsätta läsa boken (Kay Pollaks).

Yes,, kram kram!














Everyday I wake up with the same feeling - Emptiness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar