söndag 31 januari 2010

Snabba Cash..

Som sagt, jag och Marre såg snabba cash ikväll, det var en riktigt bra film! Den borde ni se om ni inte gjort det redan! Jag hade rätt höga förväntningar på den, och är riktigt nöjd faktiskt. Bra handling, (har inte läst boken än så kan inte säga hur bra den följde boken, men..), riktigt bra skådisar också, tror att Joel Kinnaman kommer bli stoor!! Gillar han i Johan Falk-filmerna och han var jättebra i den här också.

Och läste att den kommer få två uppföljare, vilket känns jättespännande, hoppas de kommer vara lika bra. Det fanns också några saker man ville se och veta mer om.. de kommer säkert ta upp det i nästa film hoppas jag. Speciellt det om JW:s syster. Och även vad som händer med de tre huvudpersonerna sen..

Ja, så jag kan rekommendera den!

Ne, nu vill jag bara ta det lite lugnt och gå o lägga mig snart, ska jobbar imorn. Sen är jag (förhoppningsvis) ledig i tre dagar... är helt slut, både i kroppen och knoppen.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar