torsdag 10 december 2009

Kan inte sova..

Börjar kvart över 9 imorn, så jag borde gå o lägga mig nu, men för en med krossat hjärta så är inte sängen något som lockar, i alla fall inte den tiden det tar innan innan man somnar. För då går i alla fall min hjärna på högvarv, och hur smart är det när man ska försöka att inte tänka för mycket..

Idag hade marre och jag tacokväll, och enligt våra traditioner vid tacokvällar så handlar det om att trycka i sig så många tacos som det går. Tills nån slags matkoma infaller och vi både sitter och halvsomnar och säger samma sak varje gång: "Varför åt vi såhär mycket??" Jag är ingen tävlingsmänniska annars men när det är dags för tacos så känns det så prestigefyllt att va den som ätit mest, men ikväll vann nog marre :P


Pengar pengar pengar, skulle vilja ha massor med pengar. Ett busskort skulle inte heller sitta helt fel, kära Mernosh har ju tagit sitt pick o pack o blivit en sööderkis, och det betyder ju att ett busskort är det som står emellan oss! Sms-biljett jo tack, men hur dyrt är inte det?? Vill ju kunna hälsa på henne närsomhelst jag vill,, men snart är det lön igen tack och lov. Mernosh har för övrigt en underbar etta, på söder som sagt, är så glad för din skull!! :)

Nej nu ska jag försöka fixa lite snygg layout till den här bloggen, får se hur det går... undrar om photoshop-vanan sitter i än...

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar