onsdag 23 december 2009

Jul kära jul

Ja, då var det jul igen. Har nog aldrig haft såhär lite julkänsla som det här året.. Men får försöka se det roliga med det i alla fall. Ska iaf fira med familjen, det ska blir roligt och mysigt!

Idag jobbade jag heeeela dagen, till 8. Nu är jag hemma, ont i rygg o e skittrött. Och så ska jag jobba 10-14 imorn också... okej, soft tid men hade ändå velat va ledig, äh, pengar tjänar jag i alla fall. Och det behövs ju, lär ju få bo i flera månader till i den här lägenheten, fan en hyra på 4900 e skitmycket när man är ensam. Och det var ju tänkt att jag inte ens skulle bo här ensam, men livet vände på nåt sätt så nu sitter man här... Fan, hoppas 2010 blir ett jävla bra år, hur fan ska man orka annars?

Sorry, deppig ikväll... får ta en varm dusch o slänga ner mig i sängen snart...


I believed your love
I breathe your love
like the air in the morning
I sleep your love
I salute your love
And I can't get away

And there's the dark, begins to rain
The sound is heavy on me

And I still can't get over you
Are you someone I'll forever miss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar