torsdag 24 december 2009

Jul jul

Har firat jul idag,, precis som så många andra.. Det var kul! Är nöjd med mina julklappar, kommer få fler sen också.. hihi :D Jag hann handla julklapparna klart i tisdags, skönt det, eftersom jag jobbade igår och idag!

Missade Kalle Ankas Jul, eller missade o missade, kanske struntade i det, men det är nog mest för att jag inte har så väldans mycket julkänsla den här julen, äh, hoppas det känns bättre nästa jul :) annars brukar ju Kalle va tradition..

Mamma hade lagat god julmiddag, jättegott, tack mamma!! Och lilla Emma(brorsdotter) var så fin med inbakad fläta. Gulligaste tjejen, lätt!

Just ja, imorgon blir det ju fest och utgång som vanligt på juldagen..! Ska bli kul... hoppas jag.. vann en vinflaska på jobbet, den har jag sparat tills imorgon! Får se hur många vi blir och vart vi förfestar,, kanske hos mig? Har ju stor lägenhet i alla fall! Folk är välkomna om de vill.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Du ska äntligen få din present haha men det fick slås ihop med julklapparna :)
    Imorn blir det kul oavsett vad som blir,, har min vodka kvar... hehe... Puss!

    SvaraRadera