lördag 6 februari 2010

Hej

Det blir en lugn lördagkväll för mig idag, har jobbat tors, fre, lör och ska jobba imorgon också. Det är egentligen min lediga helg, men jag jobbar extra istället för Zanna som är hemma och är sjuk! Krya på dig =) Helger är ju rätt lätta att jobba, man slutar ju senast kvart över 4, så det är inte så många timmar. Men det ger bra cash! Snabba cash ni vet... ;) Säger igen, har ni inte sett Snabba Cash än så gå och gör det! Riktigt bra ju!!

Undrar om det är något bra på tv ikväll.. får se. Som sagt, en väldigt lugn lördag blir det för mig... Är jättesugen på att gå ut och festa, men Marre och jag har bokat in en partykväll näst nästa lördag! Det står tillomed i min kalender, så jag inte glömmer ;)

Åh, idag köpte jag en jättefin lång cardigan, från JC. Jag gillar färgen jättemycket. Köpte den i medium, så den blir lite oversize, mysigare så!!

Bild på den:


Nu ska jag snart hem till lilla Skrållan, min katt, mamma sover jour på jobbet inatt så jag tänkte sova där, så slipper kissen va ensam så länge.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar