måndag 15 februari 2010

Jippiiee, jag ska skriva på kontraktet den här veckan för min nya lägenhet...! Och jippiie jag får min nuvarande lägenhet uthyrd första april, så jag slipper dubbelhyra! Jag är glad, äntligen börjar saker och ting gå min väg, eller inte det jag skulle vilja mest, men iaf det här med lägenhet o sånt.. Man får vara glad för det man har i alla fall.. Allt ordnar sig nog.

Idag kom Emma hem till mig vid 10, och jag var barnvakt nästan hela dagen åt lilla busungen. Vi satt mest vid köksbordet hemma hos mig, Emma har upptäckt internet och satt och spelade såna där "dress up-games". Sen lyssande vi ungefär 100 gånger på hennes nya favoritlåt, "Tik Tok" med Kesha, haha, hon sjunger med och dansar till den. Skönt att jag också tycker den låten är väldigt bra annars hade det blivit rätt jobbigt, hehe.. 

Tänk lilltjejen Emma fyller 6 år i april, det har gått så fort.. Hon är fortfarande liten men blir ju större för varje år, sötast i hela världen är hon också! Man har aldrig tråkigt med Emma, däremot kan man bli rejält trött efter några timmar, hehe, men det är roligt. 

Sen vid 2 ungefär gick vi hem till mamma, jag fick pengar och köpte hem souvlaki som vi alla delade på, gott!!

På kvällen hann jag med att gå ner på stan och handla lite själv, köpte underkläder o strumpor, det behövs verkligen! Nu sitter jag här o kom precis på att jag inte har ätit nåt mer sen souvlakin.. äh, får bli nåt litet då klockan är rätt mycket..

Försöker dra ihop mer folk till lördag, då det är p a r t y. Hihi, ska bli så kul!! Och förfester blir ju alltid roligare när det är lite mer folk.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar