torsdag 25 februari 2010

Ja det var fest, ja det var utgång och ja vi hade kul i lördags.

Eller nåt sånt...


Hehe jooo vi hade kul!! Här är Cathrine, jag, Jill och Marika på förfesten hemma hos mig!





Sen drog vi till The Strip, eller i alla fall jag, marre o zanna o två andra. Dansade o drack äcklig tequila, brr..gillar inte tequila längre. It can make you do real bad things.. haha. Får mig och tänka på intro-låten till True Blood-serien. "I wanna do real bad things with you", skön låt! 
Knasig tv-serie, haha men bra! Vampyrer is the shit, haha :)

Tyyydligen så kommer Dj Alex Moreno till Stanley is helgen! Marre o jag ska nog dit! Hoppas nåra fler kommer med också! Kommer bli nice tror jag.. han brukar vara grym!

Jag har jobbat två dagar nu, men imorn ska jag vara ledig! Tjihoo snart flyttar jag till min nya fina lägenhet också, ska bli hur nice som helst!!!!

Pussar på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar