tisdag 2 februari 2010

Nej, det blev då ingen lägenhet. Fan för telgebostäder, fan.

Orkar inte skriva om det, för det har gjort mig deprimerad.


Idag har jag varit barnvakt åt Emma litegrann, vi var ute i snön o lekte. Emma blev överlycklig när en man med 6(!) pudlar i olika storlekar gick förbi. Emma fick leka med hundarna och gick runt med 3 av dem i koppel. Haha, snällt av ägaren o låta henne springa runt med de små hundarna. =) Men sen vägrade hon släppa dem, så jag fick bli lite arg och hålla fast henne medans ägaren gick iväg med sina hundar. Haha, Emma är en väldigt busig tjej! Sen när jag frågade henne varför hon inte lyssnade så sa hon bara "Jag vet inte varför". Så jag antar att hon inte kan rå för det ;)
 Bild från idag =)

 Sen var vi hemma hos min mamma. Åt mat o så. Sen gick jag ner på stan och träffade Marre, handlade lite och sen satt vi på Tratten och fikade. Nu är jag hemma, känns ensamt. Det är inte så kul att bo själv.

Nu försöker jag muntra upp mig genom att sysselsätta mig lite iaf...


What I wouldn't give to have you back again............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar