måndag 8 februari 2010

Not much to do...

Sitter här i soffan hos mamma, Skrållan och jag har myskväll andra kvällen i rad :D

Idag har jag jobbat, slutade 3, och mötte därefter upp Marre, vi åt på stan. Sen träffade vi Jill på Sandys, satt där och umgicks med henne och hennes pojkvän. Trevligt var det =)

Sen kollade jag och marre på den senaste harry potter filmen, gillar de filmerna! Riktigt bra ju, hoppas nästa går upp på bio snart..

Imorgon ska jag tvätta, inte så kul, men det behövs! En propp måste ha gått hemma hos mig, för jag kan inte tända i sovrummet, badrummet och vardagsrummet, typiskt! Och jag har ingen aning om hur man fixar sånt. Får fråga nån... mamma kanske kan hjälpa mig. Kan inte heller byta dammsugarpåse, vilket behövs, haha, jag är inte idealisk som hemmafru precis. Tur då att jag inte hade tänkt att bli nån sån då =P. Hu för att inte jobba, tråkigt det måste vara... haha, och sen när man har jobbat massor så tänker man tvärtom, "Fan vad skönt att inte behöva jobba". Men jag väljer ändå hellre att ha ett jobb!

Dags att bestämma mig om jag ska palla att göra högskoleprovet igen i vår... kan ju förstår vänta tills i höst och göra det... Vill höja mitt poäng, men måste ha hjälp från nån att plugga in diagram och grejer... Mattedelen har jag redan gett upp om att lära mig, det är nog hopplöst, haha, har inte riktigt fattat det där med matte. När de började blanda in bokstäver i matten så tappade de mig, hajjar inte, det var väl siffror det handlade om??? ;) hihi.

Svenska-, engelska- och ordkunskapsdelen klarade jag bra på högskoleprovet, har lätt för det. Men matte och diagram-grejerna är mycket svårare!

Just nu lyssnar jag på Westlife =D skitbra säger jag!

Puss från en trött tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar