onsdag 10 februari 2010

Hej

Japp, idag var jag med i Länstidningen. Och jo, lite stolt är jag, haha det är coolt att vara med i tidningen, det vet ju alla.

Haha, och vd:n för TB hade ju lite konstiga svar, de gömmer sig bakom sina regler. Och sen att säga att det inte låter seriöst när min arbetsgivare ringer och säger att jag kommer ha jobb i sommar, det är ju rätt irriterande. Orka heta borka liksom!

Jaja, nu lägger jag det bakom mig. Har kanske en plan B på gång... men inget är säkert än! We'll see...

Ikväll ska jag försöka få mammsen att skaffa facebook, hon är lite nyfiken, men mamma blir lätt stressad när det är nya dator/internet-grejer på gång. Men hon lär sig rätt snabbt o då känns det inte så läskigt längre =)

Kom o tänka på den här... hahah. sorry, nu var jag lite taskig, mamma skulle nog inte reagera så ;)

1 kommentar:

  1. Ja TB har många missnöjda hyresgäster.. Inget ovanligt =/
    Skaffa Facebook till mamma jaaa! Mina päron har ju det... =)

    SvaraRadera