fredag 19 februari 2010

Hej

Asså... Let's Dance e inte så jävla kul asså, har halvkollat litegrann på det nu, men fattar liksom inte det roliga i det?? Hehe.. Men de har bra musik till danserna i alla fall. Ett plus iaf ;)

Solsidan (TV4) däremot är så roligt!!! Haha älskar det programmet!! Men fick reda på idag att Claudia Galli (från Let's Dance) är moster (!) till Josephine Bornebusch som är med i Solsidan. Haha det hade jag ingen aning om, det skiljer väl bara nåra få år mellan dom. Kul i alla fall =)

Imorgon ska vi festa :D Ska bli jättekul, tror jag verkligen behöver det. Något annat jag också behöver är nån som fixar till min rygg o nacke, har skitont. Har inte tränat sjukgymnastik på länge, och min rygg känns helt paj =( Skulle nog behöva gå till en kiropraktor igen, behöver nog knäckas lite (hehe, det låter så roligt) och få akupunktur. Synd bara att det är så j ä v l a dyrt att gå till kiropraktorn. 400 spänn per gång brukar det kosta!! Orka ta så mycket... besöken därinne tar oftast inte mer än en kvart. För 400 spänn kan de ju slänga in en halvtimmes massage också tycker jag... haha. Då skulle jag må!

Nu ska jag softa lite till i soffan sen får det bli sängen, måste ju ladda batterierna efter två långa arbetsdagar och sen inför party imorn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar