fredag 12 februari 2010

Just det...!

Jag fick lägenheten!!!!!! :D Jag är såååå glad!!! Fick veta det idag, och det känns jätteskönt!!
Visst känns det som att jag inte är helt säker förns jag har skrivit på kontraktet efter det som hände med telgebostäder, men jag ska skriva på kontraktet nästa vecka så jag är rätt säker ändå!

Så jag flyttar troligtvis redan 1:a april, in i min nya etta. Inflyttningsfest blir det, det kan ni vara säkra på ;)

Så det känns jätteskönt, nu slipper jag oroa mig över det där.. Har nog o tänka på annars känns det som..

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Grrranne!!
    Vi får parta innan jag drar runt den 6'e... Vem vet det kanske går snabbare än så? GRATTIS!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Hehe jaa granne ja! Jaa vi måste party parta. Inflyttningsfest ju,,

    Vadå åker du tidigare än 6:e??

    SvaraRadera