lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen!

Haha, ja, jag tycker det är kul med melodifestivalen. Jag tyckte programledarna var bra, och Måns Zelmerlöw är ju för härlig ;-)

Gillade Dolph Lundgrens framträdande i slutet, riktigt ball ju!

Jag ringde faktiskt och röstade en gång, på Salem Al Fakir som gick vidare till final också! Gillade verkligen hans låt, den kom igång direkt och han är väldigt duktig. Cool med pianospel till!

Olas låt behövde jag en lyssning till för att börja uppskatta den. Nu tycker jag faktiskt att den är bra. Men trodde innan jag hade hört den att den skulle hålla ungefär samma klass som Måns bidrag förra året 'Hope and Glory', men tyvärr var den inte i närheten ens... Hm, synd att Måns inte kunde va med och tävla i år igen. Men antar att det hade varit konstigt om han både hade varit med och tävlat och varit programledare. Haha.

Linda Pritchard var ganska bra också, och diggade han med "Singel"-låten, haha, men tycker ändå att rätt personer gick till final.

Ska bli kul och se vilka mer som ska tävla de kommande lördagarna! Melodifestivalen känns ju som en tradition, tycker jag i alla fall. Även om många av låtarna som är med suger, så är många bra också!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar