måndag 1 februari 2010

Snälla TB

Snälla telgebostäder, sabba inte det här för mig. Fan om de gör det.. nu kanske jag inte ens får den där nya fina lägenheten i grusåsen. Och varför? Jo, tydligen så räcker inte det att tillomed ens chef ringer upp handläggaren på TB och bedyrar att jag kommer ha jobb så det räcker, men att vi i nuläget bara kan skriva kontrakt till i Maj. Det räcker visst inte att man har ett jobb, och ett extrajobb på ett annat ställe. Och att man alltid har skött sig och betalt hyran, och att jag själv betalar en betydligt dyrare hyra för den här nuvarande lägenheten.

Nej, för att har man inte kontrakt på sitt jobb i minst 6 månader fram, så säger de nej. Har försökt resonera med dem, men det går inte. Imorgon ska jag göra sista försöket, och funkar inte det så ska jag be att få prata med deras chef. Går säkert inte det heller, men vill berätta vad jag tycker om deras logik i dessa frågor.

Orka förstöra allt. Har jag inte haft det nog jobbigt de senaste månaderna?????

Och jo, jag tänker klaga så jävla mycket jag vill. För jag anser att man har rätt att göra det när man mår pyton.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar